
۱۷:۰۲ – ۰۶ تير ۱۴۰۵
باشگاه خبرنگاران جوان؛ روژیار شعبانی خواه – مدیران باشگاه استقلال در ادامه فعالیتهای خود در بازار نقلوانتقالات، با چند بازیکن برای حضور در این تیم به توافق اولیه دست یافتهاند و مذاکرات میان طرفین به مراحل پایانی رسیده است.
بر اساس این گزارش، باشگاه استقلال در روزهای اخیر با چند گزینه داخلی و خارجی وارد مذاکره شده و پس از بررسیهای فنی و تأیید کادرفنی، توافقاتی با برخی از این بازیکنان حاصل شده است؛ توافقهایی که در صورت نهایی شدن روند اداری و مالی، میتواند به تقویت فهرست آبیپوشان در فصل آینده منجر شود.
گفته میشود باشگاه استقلال برنامه دارد در صورت باز شدن پنجره نقلوانتقالاتی این باشگاه، به صورت رسمی از این بازیکنان رونمایی کند و قراردادهای نهایی را به ثبت برساند.
در همین راستا، مدیران باشگاه در تلاش هستند تا با هماهنگی کامل با کادرفنی، ترکیب تیم را برای فصل آینده تقویت کنند و روند جذب بازیکنان جدید را بدون حاشیه پیش ببرند؛ موضوعی که میتواند نقش مهمی در آمادهسازی استقلال برای رقابتهای پیشرو داشته باشد.





