اسلایدفوتبالفوتبال

ملی‌پوشان والیبال با شعار «ای ایران» به مصاف آمریکا رفتند + فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دوم لیگ ملت‌ها از سوم تا هفتم تیرماه در شهرهای اورلئان (فرانسه)، گلیویسه (لهستان) و لولیانا (اسلوونی) پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز (پنج‌شنبه چهارم تیر) در دومین دیدار خود در شهر اورلئان به مصاف آمریکا رفت.

این دیدار در حالی آغاز شد که بازیکنان تیم ملی والیبال ایران به مناسبت روز عاشورا و به یاد شهدای جنگ تحمیلی سوم، با مچ بندهای مشکی که مزین به شعار «ای ایران» بود، مقابل تیم ملی آمریکا سرود ملی جمهوری اسلامی ایران را خواندند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا